θέμα: Ανάθεση καθηκόντων οργάνων Κινήματος
 

Με απόφαση του προέδρου του ΚΙ.Ε.ΣΥ. ορίζονται:

1/ Γενικός Διευθυντής του Κινήματος ο κος Σπυρίδων Σταματόπουλος με καθήκοντα όπως ορίζει το καταστατικό αυτού(τηλ. επικοιν. 6972268414)
2/ Εκπρόσωπος Τύπου και Επικοινωνίας η κα Αικατερίνη Μαγκανιά.
 

Φίλες και Φίλοι,

1397325339 eastereggsΤο ΚΙΕΣΥ δηλώνει την παρουσία του, διαβεβαιώνει για τη συνέχεια της προσπάθειας για κοινωνική και πατριωτική συσπείρωση.
Το ΚΙΕΣΥ παρά την άρτια οργανωτική του συγκρότηση, αποκλεισμένο από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ακόμη και από τα λεγόμενα "αντιμνημονιακά" και λόγω της προκήρυξης πρόωρων εκλογών εκτός πάσης συνταγματικής δεοντολογίας και εθνικής ευθύνης του πολιτικού τόξου δεν πήρε μέρος.
Η ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από το ΣΥΡΙΖΑ μας υποχρέωσε για καθαρά λόγους εθνικού συμφέροντος να παράσχουμε την αναγκαία πίστωση χρόνου στην καινούργια κυβέρνηση προκειμένου να εφαρμόσει στην πράξη τις προεκλογικές της δεσμεύσεις.
Η μέχρι τούδε πορεία της μας βάζει σε υποψίες ότι μάλλον έχει υποχωρήσει σε θεμελιώδεις θέσεις που έχουν σχέση με την εθνική και λαϊκή κυριαρχία, την ουσιαστική πάταξη της διαφθοράς, την εσωτερική ασφάλεια της χώρας λόγω ανικανότητας ελέγχου των δομών που την διασφαλίζουν και γενικά αρχίζει να διαφαίνεται ότι διολισθαίνουμε σε ένα Ζάππειο Νο 2.
Γι' αυτό και το ΚΙΕΣΥ αρχίζει να ζεσταίνει τις μηχανές του γιατί αν αποτύχει η σημερινή κυβέρνηση που είναι ουσιαστικά ο θεμελιώδης κρίκος της μεταπολίτευσης, η χώρα θα μπει σε απροσδιόριστου επιπέδου εθνικές και κοινωνικές συνθήκες.
Επίσης, πέρα από άκαρπες πολιτικές και μη δυνάμεις που επενδύουν σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, το ΚΙΕΣΥ που δεν επιθυμεί μια τέτοια εξέλιξη, εύχεται στην Κυβέρνηση και προσωπικά στον Έλληνα πρωθυπουργό εν όψει εορτασμού της επετείου της Ανάστασης του Θεανθρώπου να τον οπλίσει με δύναμη, θέληση, αυτοπεποίθηση και δημιουργικό ρεαλισμό προς την κατεύθυνση σωτηρίας της χώρας και του λαού.
Το ΚΙΕΣΥ τέλος, απευθύνει στα μέλη του και σε όλους τους Έλληνες εντός και εκτός της χώρας Καλή Ανάσταση και πίστη στα αιώνια πεπρωμένα του ελληνισμού.

                                                                Γεώργιος Διον. Κλειδέρης
                                                                Πρόεδρος ΚΙΕΣΥ
                                                                Αντ/γος-Αρχηγός ΕΛ.ΑΣ. ε.α.

1f1c5c9f83a04dc85b124eec75d7ad0a99bf2a1b53ea4ff1344b4849c095390bΤο πραξικόπημα που οργάνωσε η Ευρώπη  κατά της Ελλάδας πέτυχε, φυσικά με τη βοήθεια της ίδιας της κυβέρνησης της χώρας. Την ευκαιρία στην Ε. Ε και ιδιαίτερα στη Γερμανία την έδωσαν Έλληνες προδότες κι αυτό αποδεικνύεται από την προετοιμασία που είχε καταστρώσει η Γερμανία και φυσικά από τα πλαστά στοιχεία που δόθηκαν από την Ελληνική στατιστική υπηρεσία. Εξάλλου κορυφαίο στέλεχος της κυβέρνησης το 2005  το ομολόγησε χωρίς καμία ντροπή και χωρίς κανένα ενδοιασμό στον ίδιο τον πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα ήταν ενήμερος αφού υπηρέτησε την κυβέρνηση Σημίτη ως υπουργός εξωτερικών.

    Όπως αντιλαμβάνεται κανείς για να γίνει ένα τέτοιο εγχείρημα κατά κράτους εν καιρώ ειρήνης χρειάστηκε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις και μελέτες ώστε ο Ελληνικός λαός που δέχτηκε αυτή τη βρώμικη επίθεση να μην αντιληφθεί αμέσως του τι ακριβώς συνέβαινε και ποιος ήταν ο στόχος των Γερμανών και γενικότερα της Ευρώπης.

   Έχοντας υπόψη ότι την  Ελλάδα την κυβερνούσαν Έλληνες ευάλωτοι και εύκολοι στη χειραγώγηση και το μεγαλύτερο μέρος του πολιτικού προσωπικού ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα και τη διαφθορά δημιούργησαν μια προπαγάνδα με ΜΜΕ και της Ευρώπης και της Ελλάδας η επιτυχία της οποίας ήταν απόλυτη, ότι η χώρα είναι διαλυμένη από τη μια και από την άλλη κατοικείται από τεμπέληδες και λωποδύτες.

( Παπανδρέου πρωθυπουργός της Ελλάδας: ΚΥΒΕΡΝΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.)

   Φυσικά χειρότερο πραξικόπημα εν καιρώ ειρήνης δε θα μπορούσε να το φανταστεί ούτε το πιο αρρωστημένο μυαλό γιατί  όπως αντιλαμβάνεται κανείς, στόχος δεν ήταν μόνο ο οικονομικός έλεγχος αλλά πλήρης κατοχή και χειραγώγηση της χώρας σε όλα τα επίπεδα.

   Σε μια τέτοια  περίπτωση, λοιπόν, η Ελλάδα δεν υφίσταται ως χώρα, οι Έλληνες θα είναι υποχείρια και ελεγχόμενοι πλήρως από την Ευρώπη και ιδιαίτερα από τη Γερμανία, η δε επιβίωσή τους θα γίνεται κάθε χρόνο και χειρότερη μέχρι την πλήρη εξαθλίωσή τους.

   Προφανώς κάποια στιγμή θα ζητήσουν η Ελληνική γλώσσα να γίνει δεύτερη Γλώσσα στα σχολεία και τον παγκοσμίως αναγνωρίσιμο Ελληνικό πολιτισμό θα τον διαμοιράσουν ως ιμάτια σε άλλες χώρες γιατί και αυτός παράγει οικονομικό όφελος. Για να επιτύχουν δε την ολοσχερή διάβρωση της συνοχής  του Ελληνικού λαού και να εξουδετερώσουν κάθε δυνατότητα αντίδρασης εντείνουν τις προσπάθειές τους να αλλοιώσουν τον Ελληνικό πληθυσμό μέσου της νομιμοποίησης των λαθρομεταναστών. Το τελικό χτύπημα θα είναι ο εξαναγκασμός της μείωσης του Ελληνικού στρατού σε όλα τα όπλα και δημιουργίας στρατού καταστολής από μισθοφόρους.     Αμέσως μετά θα βάλουν μπρος το τελικό σχέδιο αρπαγής όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν η Ελλάδα θα υφίσταται ως κουτσουρεμένο κρατίδιο στη Μεσόγειο δε θα έχει καμία δυνατότητα στην ανάπτυξη και στην προοπτική αξιοπρεπούς επιβίωσης του εναπομείναντος Ελληνικού λαού.

   Τέλος να μη ξεχνάμε υπαίτιοι ολόκληρης της καταστροφής είναι οι κυβερνήσεις από τη μεταπολίτευση και μετά και ιδιαίτερα οι κυβερνήσεις απ’ το 1990 μέχρι σήμερα.

 Υπάρχει τρόπος να αντιστραφεί το παρόν κλίμα; Και βέβαια υπάρχει. Αρκεί να υπάρξει θέληση και ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ.

Δήμος Μαγκλάρας

1f1c5c9f83a04dc85b124eec75d7ad0a99bf2a1b53ea4ff1344b4849c095390bΤο πραξικόπημα που οργάνωσε η Ευρώπη  κατά της Ελλάδας πέτυχε, φυσικά με τη βοήθεια της ίδιας της κυβέρνησης της χώρας. Την ευκαιρία στην Ε. Ε και ιδιαίτερα στη Γερμανία την έδωσαν Έλληνες προδότες κι αυτό αποδεικνύεται από την προετοιμασία που είχε καταστρώσει η Γερμανία και φυσικά από τα πλαστά στοιχεία που δόθηκαν από την Ελληνική στατιστική υπηρεσία. Εξάλλου κορυφαίο στέλεχος της κυβέρνησης το 2005  το ομολόγησε χωρίς καμία ντροπή και χωρίς κανένα ενδοιασμό στον ίδιο τον πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα ήταν ενήμερος αφού υπηρέτησε την κυβέρνηση Σημίτη ως υπουργός εξωτερικών.

    Όπως αντιλαμβάνεται κανείς για να γίνει ένα τέτοιο εγχείρημα κατά κράτους εν καιρώ ειρήνης χρειάστηκε να δημιουργηθούν προϋποθέσεις και μελέτες ώστε ο Ελληνικός λαός που δέχτηκε αυτή τη βρώμικη επίθεση να μην αντιληφθεί αμέσως του τι ακριβώς συνέβαινε και ποιος ήταν ο στόχος των Γερμανών και γενικότερα της Ευρώπης.

   Έχοντας υπόψη ότι την  Ελλάδα την κυβερνούσαν Έλληνες ευάλωτοι και εύκολοι στη χειραγώγηση και το μεγαλύτερο μέρος του πολιτικού προσωπικού ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα και τη διαφθορά δημιούργησαν μια προπαγάνδα με ΜΜΕ και της Ευρώπης και της Ελλάδας η επιτυχία της οποίας ήταν απόλυτη, ότι η χώρα είναι διαλυμένη από τη μια και από την άλλη κατοικείται από τεμπέληδες και λωποδύτες.

( Παπανδρέου πρωθυπουργός της Ελλάδας: ΚΥΒΕΡΝΩ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.)

   Φυσικά χειρότερο πραξικόπημα εν καιρώ ειρήνης δε θα μπορούσε να το φανταστεί ούτε το πιο αρρωστημένο μυαλό γιατί  όπως αντιλαμβάνεται κανείς, στόχος δεν ήταν μόνο ο οικονομικός έλεγχος αλλά πλήρης κατοχή και χειραγώγηση της χώρας σε όλα τα επίπεδα.

   Σε μια τέτοια  περίπτωση, λοιπόν, η Ελλάδα δεν υφίσταται ως χώρα, οι Έλληνες θα είναι υποχείρια και ελεγχόμενοι πλήρως από την Ευρώπη και ιδιαίτερα από τη Γερμανία, η δε επιβίωσή τους θα γίνεται κάθε χρόνο και χειρότερη μέχρι την πλήρη εξαθλίωσή τους.

   Προφανώς κάποια στιγμή θα ζητήσουν η Ελληνική γλώσσα να γίνει δεύτερη Γλώσσα στα σχολεία και τον παγκοσμίως αναγνωρίσιμο Ελληνικό πολιτισμό θα τον διαμοιράσουν ως ιμάτια σε άλλες χώρες γιατί και αυτός παράγει οικονομικό όφελος. Για να επιτύχουν δε την ολοσχερή διάβρωση της συνοχής  του Ελληνικού λαού και να εξουδετερώσουν κάθε δυνατότητα αντίδρασης εντείνουν τις προσπάθειές τους να αλλοιώσουν τον Ελληνικό πληθυσμό μέσου της νομιμοποίησης των λαθρομεταναστών. Το τελικό χτύπημα θα είναι ο εξαναγκασμός της μείωσης του Ελληνικού στρατού σε όλα τα όπλα και δημιουργίας στρατού καταστολής από μισθοφόρους.     Αμέσως μετά θα βάλουν μπρος το τελικό σχέδιο αρπαγής όλων των πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν η Ελλάδα θα υφίσταται ως κουτσουρεμένο κρατίδιο στη Μεσόγειο δε θα έχει καμία δυνατότητα στην ανάπτυξη και στην προοπτική αξιοπρεπούς επιβίωσης του εναπομείναντος Ελληνικού λαού.

   Τέλος να μη ξεχνάμε υπαίτιοι ολόκληρης της καταστροφής είναι οι κυβερνήσεις από τη μεταπολίτευση και μετά και ιδιαίτερα οι κυβερνήσεις απ’ το 1990 μέχρι σήμερα.

 Υπάρχει τρόπος να αντιστραφεί το παρόν κλίμα; Και βέβαια υπάρχει. Αρκεί να υπάρξει θέληση και ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ.

Δήμος Μαγκλάρας

αρχείο λήψηςΤου Χρήστου Γιανναρά. Αντιγράφω από ένα μικρό βιβλίο του Γιάννη Πατίλη, με τίτλο «Ελληνικά και Ιστορική Ορθογραφία στην Πλανητική Εποχή», που πρόσφατα κυκλοφόρησε (δυστυχώς, λόγω κρίσης, σε πολύ περιορισμένο αριθμό αντιτύπων).

«Το 1930, στο περιοδικό “Πρωτοπορία”, ο μαρξιστής διανοούμενος Γιάννης Σιδέρης έγραφε χαρακτηριστικά: “Την ημέρα που θα επιβληθεί πια το λατινικό αλφάβητο και που θα μπει στα σχολειά, θα έχουμε προχωρήσει πολύ και θ’ αποδειχτεί πως έχουν γκρεμιστεί ένα σωρό προλήψεις και αμορφωσιές”.

»Οσοι είμαστε σήμερα εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε καλά πως το λατινικό αλφάβητο είναι ήδη εδώ, στα σχολειά μας. Αυτό όμως που αστόχαστα παραγνωρίζουμε είναι, πως αυτή τη φορά το λατινικό αλφάβητο, ως φορέας της φωνητικής γραφής, δεν έρχεται από τα πάνω, από κάποια προϋποτιθέμενη προοδευτική εκπαιδευτική πολιτική ή από τις ελίτ των διανοουμένων, τον κ. Γληνό ας πούμε ή τον κ. Φιλήντα, και άλλες σοβαρές μορφές του πρώιμου διαφωτισμού μας, που υποστήριζαν την κατάργηση της ιστορικής ορθογραφίας, όπως ο Γιάννης Βηλαράς ή ο Αθανάσιος Ψαλίδας.

»Τώρα το λατινικό αλφάβητο έρχεται κατευθείαν από τα κάτω, από τη νεολαία, η οποία το χρησιμοποιεί ανεπίσημα παντού, από τα κινητά τηλέφωνα ώς το διαδίκτυο, πράγμα που του δίνει την οικειότητα και το ψυχικό προβάδισμα, την όλη ψυχοπνευματική επένδυση μ’ άλλα λόγια, την οποία στερείται, όχι μόνο στη συνείδηση των μαθητών αλλά και μεγάλης μερίδας εκπαιδευτικών, το ίδιο το κουτσουρεμένο με το μονοτονικό επίσημο και γι’ αυτό “καταναγκαστικό” σύστημα της σχολικής ιστορικής ορθογραφίας. Μια τέτοια ψυχολογικής τάξεως διαφορά δεν ήταν που οδήγησε σταδιακά στην πλήρη κατίσχυση της κοινής ομιλούμενης απέναντι στην γραπτή καθαρεύουσα;

»Τι ελπίδες έχει λοιπόν να επιζήσει το επίσημο σύστημα της ιστορικής ορθογραφίας, όταν το λατινόγραπτο μήνυμα που στέλνω στο κορίτσι μου με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή με το κινητό μετράει, ως τρόπος γλωσσικής έκφρασης των πιο κρίσιμων συναισθημάτων μου, πολύ περισσότερο από τις ανούσιες σαχλαμάρες που θα πρέπει να γράψω την επομένη στο σχολείο;

»Αυτή λοιπόν η εκ των κάτω κίνηση αποδόμησης της γραπτής παράδοσης των ελληνικών, η οποία συνεπικουρείται από την παρδαλή ημι-αγγλόφωνη εικόνα των “Free Press”, πραγματοποιεί το καθυστερημένο ραντεβού με την κατάργηση της ιστορικής ορθογραφίας... Με την επιβολή του μονοτονικού έχουμε ήδη κάνει το πρώτο βήμα, το μονοτονικό αποδεικνύεται ένα απλώς μεταβατικό στάδιο ώς την πλήρη κατάργηση των τόνων. Και μετά το ατονικό, συνέπεια φυσική των αρχών που υπαγόρευσαν το μονοτονικό (αρχών μιας “ιδεολογίας της ευκολίας”, όπως έλεγε ο Αγγελος Ελεφάντης) θα είναι η παραδοχή της φωνητικής γραφής (“όλι ι άνθροπι ίδιι ίνε”), δηλαδή στην ουσία η διάλυση της ελληνικής γλώσσας εις τα εξ ων συνετέθη».

Η νύχτα της 11.1.1982 μοιάζει να έκρινε αμετάτρεπτα τις προοπτικές του Ελληνισμού: Η Βουλή συζητούσε νομοσχέδιο «περί εγγραφής μαθητών στα λύκεια», όταν, αιφνιδιαστικά, μετά τα μεσάνυχτα, εισάγεται τροπολογία με αντικείμενο την επιβολή του μονοτονικού στην εκπαίδευση. Η τότε αξιωματική αντιπολίτευση (Ν.Δ.) διαμαρτύρεται που ένα «μέγα θέμα» έρχεται για να εγκριθεί ως δευτερεύουσα, ήσσονος σημασίας προσθήκη σε άσχετο νομοσχέδιο, σε μεταμεσονύκτιες ώρες. Και αποχωρεί από την αίθουσα, χωρίς να δώσει έστω την ελάχιστη μάχη «επί της ουσίας». Το μονοτονικό επιβάλλεται με την ψήφο τριάντα παρόντων κυβερνητικών βουλευτών.

Να γεννιέσαι σε μια γλώσσα που μιλιέται τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια, και τα τελευταία δύο χιλιάδες διακόσια χρόνια εξασφαλίζει την ιστορική και λειτουργική της συνέχεια χάρη στην πολυτονική γραφή της (δεν υπήρχαν τόνοι στα αρχαία ελληνικά, απλούστατα, επειδή σώζονταν στην προφορική εκφορά τους), να σου έχει χαριστεί μια τέτοια γλώσσα, είναι δώρο ζωής και χάρισμα ποιότητας της ζωής από τα σπανιότερα που μπορεί να χαριστούν σε άνθρωπο. Οποιος συλλαμβάνει το ιλιγγιώδες μέγεθος του προνομίου, καταλαβαίνει ότι η άρνησή του για χάρη μιας φτηνιάρικης χρησιμοθηρίας («για να μην καταταλαιπωρούνται τα παιδιά στο σχολείο» ή «για να έχει όφελος η εθνική οικονομία»), φανερώνει κριτήρια ωμού πρωτογονισμού, βαρβαρικής ολιγόνοιας.

Πολύ ρεαλιστικά και ψύχραιμα, χωρίς συναισθηματισμούς ή ψυχολογικές εμμονές, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι η επιβολή του μονοτονικού είναι στην ιστορία των Ελλήνων μια καταστροφή, ασύγκριτα ολεθριότερη από τη Μικρασιατική. Στη Μικρασιατική Καταστροφή χάθηκαν πανάρχαιες κοιτίδες του Ελληνισμού, χάθηκε η κοσμοπολίτικη αρχοντιά του, η συνείδηση ότι η ελληνικότητα είναι πολιτισμός, δηλαδή «τρόπος» βίου, όχι υπηκοότητα βαλκανικού επαρχιωτισμού. Ομως δεν χάθηκε η συνέχεια της γλώσσας του, που είναι και έμπρακτη συνέχεια της ιστορικής του συνείδησης, της ένσαρκης στον γραπτό λόγο συνέχειας του ελληνικού «τρόπου».

Το μονοτονικό κατάργησε τη σημειογραφία που συνέδεε την αρχαιοελληνική φωνητική «προσωδία» με τη γραπτή αποτύπωσή της και καθιστούσε ενιαία την ελληνική γλώσσα από τον Ομηρο ώς σήμερα. Διέρρηξε τη συνέχεια της γραπτής σημαντικής των σημασιών: Η μονοτονική γραφή της διατύπωσης του Αριστοτέλη «το ον η ον» δεν έχει κανένα νόημα, δεν είναι καν γλώσσα. Για να κατανοήσει, τώρα πια, ένας Ελλαδίτης τα κείμενα της κλασικής αρχαιότητας ή της «κοινής» ελληνικής (ή τον Παπαδιαμάντη, τον Ροΐδη, το «Τη υπερμάχω»), πρέπει να εισαχθεί εξ υπαρχής στη γραπτή σημαντική μιας άλλης γλωσσικής λογικής (σύνταξης, γραμματικής, ετυμολογίας) – σε μιαν άλλη, ξένη γι’ αυτόν γλώσσα.

Αντιδράσεις θεσμικών φορέων ή οργανωμένων κοινωνικών ομάδων για την γκανγκστερική επιβολή του μονοτονικού δεν υπήρξαν. Από τη μεταγενέστερη πολιτική της συμπεριφορά η Ν.Δ., όταν έγινε η ίδια κυβέρνηση, απέδειξε στην πράξη ότι συνέπλεε απολύτως με τους αυτουργούς του ιστορικού κακουργήματος. Η Ακαδημία Αθηνών δεν έκλεισε τις πύλες της διακηρύσσοντας ότι δεν έχει πια λόγο να υπάρχει μετά το ηροστράτειο πραξικόπημα.

Καμιά πανεπιστημιακή σύγκλητος δεν παραιτήθηκε διαμαρτυρόμενη, καμιά Φιλοσοφική Σχολή δεν έκλεισε, δεν είπαν λέξη οι εταιρείες φιλολόγων, οι δικαστές, οι δικηγορικοί σύλλογοι, η Ιερά Σύνοδος, η ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ. Η Ελλάδα ήταν πανέτοιμη για τον γλωσσικό αφελληνισμό της, είχε πια ταυτίσει την «πρόοδο» και τον «εκσυγχρονισμό» με την αποθέωση της χρησιμότητας, της ευκολίας, της καταναλωτικής ευχέρειας.

Κάθε κομματική επιλογή μας σήμερα είναι παγιδευμένη στον ίδιο αφελληνισμό.

kathimerini.gr

imagesΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ Φ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ

Μέλος Τομέα Παιδείας ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Υπάρχουν διάφοροι ορισμοί για την ένταξη και την ενσωμάτωση. Την ένταξη την ερμηνεύουν ως τοποθέτηση ανάμεσα σε άλλους ενώ τη ενσωμάτωση ως συνένωση, ένα σώμα. Στα άτομα όμως με αναπηρίες είναι σχεδόν ταυτόσημες. Στην εκπαίδευση ενσωμάτωση σημαίνει, ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο κανονικό σχολείο.

Η ενσωμάτωση ορίζεται <<η πλήρης εκπαιδευτική και κοινωνική ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες μέσα σε μια τάξη συνομήλικων τους>>. Δηλαδή στην ένταξη ο μαθητής με ειδικές ανάγκες εγγράφεται στην συνηθισμένη τάξη του σχολείου και συμμετέχει στο βαθμό που μπορεί. Τον βοηθάει ο δάσκαλος της τάξης αλλά παρακολουθεί και εξατομικευμένο πρόγραμμα από τον ειδικό δάσκαλο. Αυτό μπορεί να γίνει μετά στην τάξη, πάντα σε συνεργασία των δύο δασκάλων. Ο μαθητής δεν μπορεί ακόμη να δημιουργήσει σχέσεις και να αναπτύσσεται, έτσι η αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές τους.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Σήμερα ο ειδικός εκπαιδευτικός είναι εντελώς μόνος. Το σημερινό σχολείο είναι ανίκανο να υποστηρίζει όλους τους μαθητές.

Γι’ αυτό πρέπει:

- Να καταρτίζονται οι εκπαιδευτικοί ουσιαστικά για την ένταξη και να προσανατολίζονται στο <<σχολείο για όλους>>

- Οι προσωπικές διαθέσεις και καθώς και οι τάσεις, οι γνώσεις και οι επιδεξιότητες των δασκάλων, όπως η κοινωνική ευαισθησία, η συνεργασία, η ικανότητα για ομαδική δουλεία π.χ. κατανόηση ρόλων, συναίσθηση κ.λπ., πρέπει να υποστηριχθούν ώστε να παξη και να βελτιωθούν για να αναλάβουν  προσωπική υπευθυνότητα και γόνιμη αρμοδιότητα.

- Οι προσωπικές διαθέσεις και τάσεις για εργασία πρέπει να ενταχθούν μέσα από την κατάρτιση των δασκάλων, για μια κοινωνία που αναγνωρίζει ως δημοκρατικό καθήκον να σέβεται τα άτομα με ειδικές ανάγκες ή της μειονότητες. Το σημερινό σχολείο είναι ανίκανο να υποστηρίζει όλους τους μαθητές.

- Ενημέρωση των παιδιών που φοιτούν στα συνηθισμένα δημοτικά σχολεία ώστε να δεχθούν χωρίς πρόβλημα τα παιδιά με ειδικές ανάγκες που θα ενταχθούν στις τάξεις τους.

- Αποδοχή του θεσμού της ένταξης από όλους τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται όχι μόνο στα ειδικά άλλα και στα δημοτικά σχολεία.

- Τα παιδιά πρέπει να ενταχθούν σταδιακά και πρώτα απ όλα αυτά με τις μικρότερες δυσκολίες .

- Επιμόρφωση των δασκάλων των δημοτικών σχολείων πάνω σε θέματα που αφορούν τον θεσμό της ένταξης.

- Ενημέρωση των γονιών των κανονικών παιδιών πάνω στο θεσμό.

- Πλατιά ενημέρωση του κοινού

- Οργανωμένη πληροφόρηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες για να αναγνωρίσουν και να δεχθούν τον θεσμό.

- Αποδοχή από την μεριά της κοινωνίας ώστε να ενταχθούν καλύτερα.

-Επιμόρφωση των διευθυντών των δημοτικών σχολείων ώστε να αποδεχθούν τον θεσμό.

- Κατάλληλη ενημέρωση όλων των παιδιών με ειδικές ανάγκες μπορούν να κατανοήσουν το λόγο της ένταξης τους.

- Υπερπήδηση ορισμένων ταμπού που δυσκολεύουν την εφαρμογή του θεσμού.

- Μη εφαρμογή του θεσμού  για όλες τις ομάδες των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

- Παροχή κινήτρων στο δάσκαλο ειδικής αγωγής για να εργάζεται με ενθουσιασμό.

- Εξειδίκευση προσωπικού ώστε να είναι ικανό να εφαρμόζει με επιτυχία το θεσμό.

- Στελέχωση των δημοτικών σχολείων με κατάλληλο βοηθητικό προσωπικό.

- Στενότερη συνεργασία μεταξύ σχολείου-οικογενείας.

- Διεξαγωγή έρευνας για τη διαπίστωση της ετοιμότητας των γονιών, των δασκάλων και των μαθητών.

- Συνεχής παρακολούθηση των παιδιών που εντάσσονται για τυχόν αλλαγή των προγραμμάτων με βάση τις παρατηρήσεις που γίνονται.

- Στελέχωση των δημοτικών σχολείων με κατάλληλα καταρτισμένους δασκάλους ειδικής αγωγής.

- Τερματισμός των πειραματισμών που γίνονται στα σχολεία σχετικά με την εφαρμογή των θεσμών.

- Τοποθέτηση κατάλληλης στάσης των δασκάλων της ειδικής αγωγής απέναντι στους κανονικούς δασκάλους των δημοτικών σχολείων.

- Αξιολόγηση των δασκάλων ειδικής αγωγής ως ομάδας που ασχολείται με κοινό θέμα

- Αντιμετώπιση του οικονομικού παράγοντα.

-Άμεση παροχή βοήθειας στον εκπαιδευτικό τομέα σε παιδιά με ειδικές ανάγκες που βρίσκονται στο δημοτικό σχολείο.

- Τα παιδιά για τα οποία δεν μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή ο θεσμός να φοιτούν σε ειδικά σχολεία.

- Ανταλλαγή απόψεων των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των κανονικών παιδιών.

- Συνεχής ιατρική παρακολούθηση των παιδιών με ειδικές ανάγκες, ώστε να προλαμβάνεται μια τυχόν πάθηση.

- Δημιουργία πύρινων οπαδών της ένταξης σε κάθε δημοτικό σχολείο.

- Ευαισθητοποίηση οργανωμένων συνόλων, όπως οι σύνδεσμοι γονέων, οι διδασκαλικές οργανώσεις και οι πολιτιστικοί σύλλογοι

- Εφαρμογή του θεσμού σε όλα τα δημοτικά σχολεία.

- Καλλιέργεια ετοιμότητας, ωριμότητας, συνέπειας και θέληση των δασκάλων που θα αναλάβουν την εφαρμογή του θεσμού.

- Θέσπιση ειδικής νομοθεσίας που να προνοεί την εφαρμογή του θεσμού της ένταξης.

- Καταρτισμένος λεπτομερούς αναλυτικού προγράμματος στα δημοτικά σχολεία.

- Ανάπτυξη κοινής γραμμής απ ‘όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη σε ότι αφορά τον τρόπο εφαρμογής του θεσμού.

- Διαφοροποίηση της λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και του χρόνου που αφιερώνεται στα διάφορα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος.

- Πειραματική εφαρμογή του θεσμού της ένταξης στα δημοτικά σχολεία.

- Κατάλληλος εξοπλισμός των δημοτικών σχολείων.

- Κατάλληλες κτιριακές εγκαταστάσεις.

- Ικανοποιητική στελέχωση των δημοτικών σχολείων με κατάλληλο εξειδικευμένο προσωπικό.

- Μείωση του αριθμού των παιδιών στις συνηθισμένες τάξεις του δημοτικού σχολείου.

- Δημιουργία τάξεων ένταξης σε όλα τα δημοτικά σχολεία.

- Καλλιέργεια ομαδικού πνεύματος μεταξύ των δασκάλων ειδικής αγωγής και των κανονικών δασκάλων.

ΑΝΔΡΕΑΣ Φ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ

Δεύθυνση

Κάνιγγος 23, 6ος όροφος

Τηλ: 210 38 22 243
Fax: 210-3822224
Κιν: 6972 26 84 14
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web: www.kiesy.gr