ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Η Ελλάδα βρίσκεται σε κατάρρευση και Γερμανοκατευθυνόμενη περικύκλωση και οικοπεδοποίηση.

Η κρίση είναι πολυεπίπεδη.

Εθνική, πολιτική, θεσμική, οικονομική και κοινωνική.

Η Ελλάδα σ’ όλη την ιστορική της διαδρομή και παρουσία πέρασε μέσα από συμμετρικές και ασύμμετρες απειλές, εμφανείς και αφανείς κινδύνους.

 Ο Ελληνισμός πέρασε μέσα από φωτιά και σίδερο, κοσμογονικές καταστροφές, γεωπολιτικές και γεωστρατηγικές αναταράξεις και ανακατατάξεις, δουλείες, κατοχές, γενοκτονίες, μα πάντα στάθηκε όρθια. Πάντα εκεί που τάσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά, φούντωνε μια σπίθα και τον αναγεννούσε από την τέφρα του.

Ανέδειξε και θεμελίωσε πολιτικά και κοινωνικά μοντέλα, σύμβολα και πρότυπα, όπως την Δημοκρατία, την οικογένεια, την αγάπη προς την ελευθερία και την πατρίδα, την ιδιοκτησία, την φιλελεύθερη θρησκευτική αντίληψη, την συντροφικότητα και την κοινωνική αλληλεγγύη.

 Δικαίως λοιπόν ογκόλιθοι του παγκόσμιου πνεύματος της επιστήμης και του πολιτισμού συμφώνησαν στο συμπέρασμα ότι η Ελλάδα είναι για την ανθρωπότητα ότι ο νους και η καρδιά για το Ανθρώπινο Σώμα. Μοναδικό και αξεπέραστο άλλωστε είναι αυτό που ο Ουίνστον Τσώρτσιλ κατά την διάρκεια του Β΄Παγκόσμιου πολέμου συγκλονισμένος από την ανδρεία, την αυτοθυσία και αυταπάρνηση του Ελληνικού Στρατού είπε: Μέχρι τώρα ξέραμε ότι οι Έλληνες μάχονται σαν ήρωες. Στο εξής θα λέμε ότι οι ήρωες μάχονται σαν Έλληνες.

Μετά την φασιστική και ναζιστική κόλαση του Β’  Παγκοσμίου πολέμου και ένα ετεροκίνητο εμφύλιο σπαραγμό, ο Λαός πέτυχε να επουλώσει τις πληγές να μπει στον δρόμο της ανάπτυξης και της Δημιουργίας, παρά το γεγονός ότι τα πολιτικά πάθη και η πολιτική διαφθορά λειτούργησαν ανασχετικά στην αναπτυξιακή μας πορεία.

 Το καθεστώς των συνταγματαρχών μπορεί μεν να δημιούργησε αντικειμενικές προϋποθέσεις ανάπτυξης και ευημερίας . Όμως στερούμενο πολιτικού βάθους πυροδότησε εξ’ ιδίων την πτώση του και δυστυχώς η πτώση του συνέτρεξε με την ΚΥΠΡΙΑΚΗ τραγωδία. Ο φάκελος της ΚΥΠΡΟΥ κρατήθηκε ερμητικά κλειστός από τις δυνάμεις της μεταπολίτευσης και κανείς πλέον δεν πρόκειται να μάθει την αλήθεια.

 Οι πολιτικές δυνάμεις της μεταπολίτευσης που συνεκροτήθηκαν από πολιτικές ηγεσίες που διακονούσαν σε ξένες αυλές, δυστυχώς κινήθηκαν προς την κατεύθυνση συστηματοποίησης του οργανωμένου εγκλήματος της διαπλοκής και της διαφθοράς για να εξυπηρετηθούν επιδιώξεις και στόχοι της λεγόμενης παγκοσμιοποίησης.

Η παγκοσμιοποίηση δεν μπορεί να εξαπλωθεί χωρίς την διαπλοκή, η οποία είναι η πιο πολυσύνθετη και άρτια μορφή του οργανωμένου εγκλήματος.

Ακόμα και η βαριά τρομοκρατία χρησιμοποιήθηκε και χρησιμοποιείται για το πέρασμα των στόχων.

Επομένως η αποφράδα εκείνη, μέρα, ώρα και στιγμή του 2010 που ο μέγιστος εφιάλτης τότε πρωθυπουργός Γεώργιος Ανδρέα Παπανδρέου με φόντο το ακριτικό Καστελόριζο έσπρωξε την Ελλάδα στην σαρκοβόρα ζούγκλα του ΔΝΤ και στον δήθεν ευρωπαϊκό Μηχανισμό στήριξης, δεν ήταν τίποτε άλλο από το αποτέλεσμα ενός καλά προσχεδιασμένου θανάτου, που με την μέθοδο της παραπληροφόρησης και του αποπροσανατολισμού έκρυβαν για δεκαετίες από τον Λαό οι πολιτικές και οικονομικές δυνάμεις της διαπλοκής και της διαφθοράς. Όλες αυτές οι δυνάμεις κολλημένες σαν τις σάπιες σταφίδες ενώ τις τελευταίες δεκαετίες μας βομβάρδιζαν για ανάπτυξη για χρηματιστήριο – Ελ Ντοράντο – για μοντέρνο τρόπο ζωής, για ευημερία, ξαφνικά μας ανακοίνωσαν ότι χρεοκοπήσαμε και όλως αυθαίρετα χωρίς να τηρηθούν η συνταγματική τάξη, οι κανόνες λειτουργίας του Δημοκρατικού πολιτεύματος με πλήρη αλλοίωση της λαϊκής κυριαρχίας παρέδωσαν αμετακλήτως και άνευ όρων την εθνική μας κυριαρχία κι όλες τις εθνικές ασυλίες στους ξένους τοκογλύφους με μαγειρεμένα οικονομικά στοιχεία και κάθετη παραβίαση του Εθνικού και Διεθνούς Δικαίου. Η καταστροφική μανία συνεχίζεται μέχρι που η χώρα μας μέσα από την καθολική εξαθλίωση του Λαού, μεταβληθεί σε Γερμανικό προτεκτοράτο προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα νεοναζιστικού τύπου γεωπολιτικά και γεωστρατηγικά συμφέροντα της Γερμανίας και των συνοδοιπόρων της.

 Η Γερμανία που θέλει να καταστεί κέντρο παραγωγής ισχύος σε επίπεδο Ευρώπης, του ευρύτερου χώρου των Βαλκανίων, Μέση Ανατολή και Ασία γνωρίζει πολύ καλά ότι η επιτυχία των στρατηγικών σχεδιασμών της περνάει μέσα από την Ελλάδα. Γι’ αυτό και προσπαθεί με τα ντόπια πολιτικά και οικονομικά φερέφωνα να δέσει χειροπόδαρα την πατρίδα μας προκαλώντας εθνική ασφυξία, χωρίς αυτή η Γερμανική επιδίωξη να είναι ενταγμένη στους σχεδιασμούς της παγκοσμιοποίησης που ήδη άρχισαν να υποχωρούν εν όψει των καινούργιων Διεθνών ανακατατάξεων.

Η παγκοσμιοποίηση είναι μια έννοια ασαφής, ρευστή, ατελής και εξ αντικειμένου απατηλή. Παρά τις προσπάθειες κάποιων κέντρων εξουσίας στο δρόμο για παγκόσμια κυριαρχία μέσα από την αντί πάσης θυσίας μεγιστοποίηση του κέρδους, την χειραγώγηση, εξαθλίωση και μαζικοποίηση των πολιτών και την συγκεντροποίηση του πλούτου στους λίγους, η παγκοσμιοποίηση δεν μετουσιώθηκε σε πολιτική και οικονομική ιδεολογία. Παρέμεινε στα πλαίσια μιας διαδικασίας πολυσύνθετης με αντιφατικά και αδιαφανή στοιχεία συγκρότησης. Ακόμα και η υιοθέτηση της θεωρίας ενός κόσμου χωρίς σύνορα ή του τέλους της ιστορίας σκόνταψε πάνω στους συνεκτικούς εθνικούς δεσμούς των επί μέρους λαών. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν ευοδώθηκε η προσπάθεια και η πρωτοβουλία των ηγετών της για την ψήφιση ενιαίου Ευρωπαϊκού Συντάγματος που θα σηματοδοτούσε την πολιτική Ενοποίηση. Σκόνταψε ακριβώς στην διαφορετική εθνική ταυτότητα των Ευρωπαϊκών λαών. Ο θρησκευτικός φονταμενταλισμός είναι η ισχυρότερη απάντηση στο αδιέξοδο της παγκοσμιοποίησης να μεταβληθεί σε πολιτική και οικονομική ιδεολογία και παραμένει μια κορυφαία διαδικασία οικονομίας, εμπορίου και ανταλλαγών.

 Το ότι όλες σχεδόν οι οικονομίες των Κρατών τελούν σε σχέση εξάρτησης με την παγκόσμια οικονομία, η παραγωγή διεθνοποιείται και το χρήμα κινείται ελεύθερα και ακαριαία, αυτό δεν συνιστά απαραίτητα ασύμβατη διαδικασία με την λειτουργία του έθνους Κράτους. Ο φόβος ομογενοποίησης και μαζικοποίησης των λαών κάτω από ένα ιμπεριαλιστικό σύστημα αυταρχικής και ανεξέλεγκτης εξουσίας οδήγησε πολύ γρήγορα στην εμφάνιση καινούργιων κέντρων παραγωγής ισχύος με όλα τα χαρακτηριστικά της διαφορετικής παρουσίας και αδέσμευτης οντότητας χωρίς βεβαίως να παραγνωρίζεται η ανάγκη για δραστηριότητες πάνω στην αρχή της αμοιβαίας εξυπηρέτησης των συμφερόντων. Με την σειρά τους τα καινούργια κέντρα παραγωγής ισχύος προσπαθούν να εντάξουν κρατικές οντότητες στην σφαίρα της απολύτου επιρροής τους για να μπορούν να συνυπάρχουν σαν μεγάλοι παίκτες στην παγκόσμια σκακιέρα εκμεταλευόμενοι μέσω της οικουμενικής εξάρτησης τις πλουτοπαραγωγικές πηγές και την στρατηγική θέση των υπόδουλων κρατών.

Πάνω σ’ αυτή την ιστορική εξέλιξη ο Γερμανικός άξονας έχει αποδυθεί στην προσπάθεια προτεκτορατοποίησης της Ελλάδος.

 Όμως η ώρα του Λαού πλησιάζει. Αυτός θα πει τον τελευταίο λόγο. Το ΚΙΕΣΥ θεωρεί ότι για να αναστραφεί η καταστροφική πορεία που μας έχουν επιβάλλει πρέπει να ανατραπεί όλη η πολιτικοοικονομική εθνοκτόνα διαχειριστική και αδιέξοδη πρακτική που ακολουθούν οι κυρίαρχες δυνάμεις της μεταπολίτευσης και οι συνοδοιπόροι τους.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Συγκροτείται από δυνάμεις πρωτογενούς εξουσίας έξω από προκατασκευασμένα μορφώματα με αυθεντίες προκάτ σωτήρες και καθεστωτικά οικονομικά συμφέροντα. Θα κινηθεί προς την κατεύθυνση της αποκατάστασης της πολιτικής και λαϊκής κυριαρχίας ως κέντρο βάρους άσκησης της εξουσίας.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Θα υπηρετήσει αξίες. Δεν πειραματίζεται με τα Σύμβολα, αποτελούν ηθικές αξίες και δυνάμεις που αντέχουν στον χρόνο. Η κοινωνία εξελίσσεται αλλά όχι αποκομμένη από τις παραδόσεις της. Όταν ξεχνά το παρελθόν μοιάζει σαν το ορφανό που δεν γνώρισε γονείς.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Δεν μπαίνει στον πειρασμό καταδίκης των ιδεολογιών σαν καλές ή κακές, κάλπικες ή αντικειμενικές, προοδευτικές ή συντηρητικές με υποκειμενικά κριτήρια ή δεδομένα αλλά με βάση ότι ο πολίτης πρέπει να αντιμετωπίζεται με κοινωνικά, επιστημονικά και διακεκριμένα κριτήρια ισότιμης συμπόρευσης. Με κριτήρια ιστορικά, κοσμολογικά, ορθολογιστικά για να μην αφήνεται περιθώριο κατακερματισμού της προσωπικότητας.Η διαδικασία σκέψης και αποφάσεων δεν είναι μόνο θέμα συναίνεσης ή συμφωνίας αλλά προϋπόθεση κοινωνικής ισορροπίας.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Πιστεύει σ’ ένα πολιτικό οικονομικό και κοινωνικό μοντέλο διακυβέρνησης χωρίς αφηρημένα συστήματα σκέψης που διαστρέφουν τις προθέσεις, που αποπροσανατολίζουν τους πολίτες προς κατευθύνσεις εικονικής πραγματικότητας.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Αρνείται να συνταυτιστεί με οποιαδήποτε ιδεολογία που κινείται προς την κατεύθυνση πολιτικού και οικονομικού δογματισμού που ενισχύεται η συγκρουσιακή στείρα αντιπαλότητα γενεσιουργός αιτία υπερβολικών αποκλίσεων και κοινωνικών ανισοτήτων (παν μέτρον άριστον). Οι ιδεολογίες δεν πρέπει να λειτουργούν σαν ρευστά πλαίσια συμπτώσεων γιατί τότε το αποτέλεσμα είναι ότι σε επίπεδο δομών να μοιάζουν με απρόσφορες πολιτικές σοφιστείες και σε επίπεδο λειτουργίας να μεταβάλλονται σε φαινόμενα κοινωνικής πολυδιάσπασης.

Η εξελικτική πορεία της ανθρωπότητας απέδειξε με τρόπο κραυγαλέο ότι οι ιδεολογικές πλατφόρμες εξουσίας που εφαρμόσθηκαν απηχούσαν τάσεις της εκάστοτε κυρίαρχης τάξης με την μορφή κοσμοθεωριών είτε μοντέλα των επιθυμιών οργανωμένων μειοψηφιών στο όνομα της δήθεν αποκατάστασης των ανισοτήτων. Το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο γιατί οι εκπρόσωποι της εξουσίας δίκην οβιδιακών μεταλλάξεων υπέκυπταν στον πειρασμό να μην λειτουργούν μέσα από καταστατικές δικλείδες ασφαλείας σε σχέση με την τήρηση των ατομικών, οικονομικών, κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων των πολιτών.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Πιστεύει ότι ο Καπιταλισμός, Σοσιαλισμός, Φασισμός, Σοσιαλδημοκρατία, Νεοφιλελευθερισμός, Μετασοσιαλισμός και ο σημερινός τρίτος δρόμος της Νέας τάξης πραγμάτων ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους. Οποιαδήποτε ανακύκλωση μόνο σε αδιέξοδα μπορεί να οδηγήσουν και τον πλανήτη σε ολοκαύτωμα.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Πιστεύει στην εφαρμογή μιας αναπτυξιακής καινοτόμου Δημοκρατικής διαδικασίας και διακυβέρνησης με ταυτόχρονη προστασία των φυσικών, ατομικών κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων των πολιτών που θα διασφαλίζονται σε μη αναθεωρήσιμες συνταγματικές δικλείδες ασφαλείας ώστε να επιτυγχάνεται η λειτουργία ενός πολιτικοοικονομικού συστήματος κοινωνικής ισορροπίας.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Πιστεύει στη συγκρότηση μιας κοινωνίας ελεύθερης και Δημοκρατικών πολιτών.Χρειαζόμαστε ένα Λαό με ταυτότητα και αυτοπεποίθηση και αυτή η ταυτότητα και η αυτοπεποίθηση δεν μπορεί να είναι άλλη από Ελληνική και Ορθόδοξη.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Δεν αρνείται την φιλοσοφία της ελεύθερης αγοράς και του ανταγωνισμού. Αρνείται την ασυδοσία της αγοράς γι’ αυτό και θα επεμβαίνει επί της διαδικασίας οσάκις διαταράσσεται η κοινωνική ισορροπία από την μη τήρηση των κανόνων επάρκειας, συγκράτησης των τιμών των αγαθών σε αντικειμενικά δεδομένα και δεοντολογίες.Η οικονομία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας θα διαμορφώνεται μεν με τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς αλλά το κράτος θα διατηρεί το δικαίωμα παρέμβασης όταν αναφύονται κίνδυνοι στρέβλωσης και εικονικών ανταγωνισμών. Οι κανόνες σε ένα ευνομούμενο κράτος πρέπει να λειτουργούν ως συστατικά στοιχεία της Δημόσιας Τάξης και ειρήνης και όχι ως νεκρά κείμενα υποθάλψεως της κοινωνικής ανισότητας διότι έτσι καταργείται η Δημοκρατία και η ελευθερία. Η κοινωνική πειθαρχία πρέπει να απορρέει από την λειτουργία μιας ευνομούμενη πολιτείας. Η πειθαρχία που επιβάλλεται από την καταχρηστική άσκηση της εξουσίας είναι δουλεία.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Δεν πρόκειται να λειτουργήσει με θεωρίες εικονικής πραγματικότητας και με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα. Η πατρίδα πρέπει να ξαναπάρει την εθνική της κυριαρχία και ο Λαός να ξανασταθεί όρθιος και με αξιοπρέπεια.

Το ΚΙ.Ε.ΣΥ.

Μπαίνει μπροστά σ’ ένα ανένδοτο αγώνα ενάντια στον διαχρονικό δοσιλογισμό. Ο αγώνας προϋποθέτει Λαϊκή κατανόηση, συστράτευση και συσπείρωση.

Υπάρχει ελπίδα;  ΝΑΙ. Αρκεί η ελπίδα να μεταβληθεί σε πίστη. Η πίστη σε βούληση, η βούληση σε απόφαση μέχρι το τέρμα. Από αυτό τον αγώνα δεν έχει δικαίωμα να λήψει κανείς και προπαντός η νεολαία. Η δυναμική των εξελίξεων είναι προνόμιο και χρέος της.

ΕΜΠΡΟΣ λοιπόν.

Δεύθυνση

Κάνιγγος 23, 6ος όροφος

Τηλ: 210 38 22 243
Fax: 210-3822224
Κιν: 6972 26 84 14
Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web: www.kiesy.gr